Ú s t í n/L. - O obchodních aktivitách klubu se před startem nadcházející hokejové sezóny rozpovídala obchodní ředitelka Slovanu Ing. Radka Bimová. Především pak v rozhovoru pro klubový web představila nový systém ticketingu.

Mohla byste představit novinky z obchodního oddělení klubu?
Systém vstupenek a ticketing je od nové sezóny úplně změněn. Přecházíme totiž na online prodej vstupenek. Spousta našich fanoušků na to narazila už při nákupu permanentek, které si mohli koupit na internetu přímo na své oblíbené sedadlo. Během ostré sezóny a mistrovských zápasů se budou vstupenky prodávat před utkáním na pokladně ve volném prodeji a divák si sedne, kam chce. Ale i na internetu bude možnost si koupit lístek předem na konkrétní sedadlo. To jistě ocení fanoušci soupeře, kteří si s předstihem budou moct koupit vstupenku a budou mít jistotu, že se v Ústí na hokej dostanou.

Řešením by nejspíš bylo zavedení turniketů...
Turnikety bychom chtěli, je to naše cílové přání. Bylo by to ideální řešení, ale také velmi nákladné. Finance klubu jsou zatím někde jinde. Nyní po nákupu vstupenky divák projde vchodem, kde přiloží lístek ke čtečce u přítomného pořadatele a načítáme vstupy přes QR kódy.

Jak vypadá obchodní kondice klubu a jak se daří shánět sponzory?
Kondice klubu po obchodní stránce se zlepšuje. To je pozitivní. Většina stávajících partnerů klub podporuje nadále a získali jsme i další silné partnery. Hokej je ale velmi drahá záležitost, takže stále zůstáváme v pozici skromného klubu.

Ve městě se hrají také nejvyšší soutěže v basketbale či volejbale. Druhou nejvyšší soutěž hrají fotbalisté Army. Budete spolupracovat po obchodní stránce i s ostatními kluby ve městě?
Víme i o dalších sportech v Ústí. Každý z klubů si ale řeší obchodní politiku podle sebe. Nicméně zajímavé by bylo propojení permanentních vstupenek napříč sportovními kluby. Divák by u sebe nemusel nosit například pět permanentních vstupenek po kapsách, ale stačila by mu jedna pro více sportů. Uvidíme, zda fanoušci přijmou systém nakupování vstupenek online. Pokud se to sejde s pozitivním ohlasem, budeme podobné služby ještě chtít vylepšovat.

Kolik byste potřebovali diváků na stadionu, aby vstupenky pokryly větší část rozpočtu?
Samozřejmě bychom potřebovali plný stadion a každý zápas vyprodáno (úsměv). Máme skalní fanoušky, ale nemůžeme razantně zvýšit vstupné. Protože můžeme hrát také na domácím stadionu dvakrát do týdne a pětkrát do měsíce, což už by pro fanoušky mohlo být finančně náročné. Proto držíme ceny vstupného nižší ve srovnání s divadlem či kinem. Máme tedy strategii nezvedat cenu vstupného. Ale od nové sezóny budeme mít jednotné vstupné. Bude jedno, jestli se jedná o studenta či dospělého. Vstupné zdarma mají děti do 125 cm, senioři na 65 let a ZTP.

Sdílet článek na sociálních sítích

Nejnovější články

  • Ú s t í n/L. - Do Ústí nad Labem zavítal soupeř ze Slaného. První zápas vyhrálo Slaný vysoko 11:1. Domácím se však povedlo vytvořit tří brankový náskok, ale hosté jej v závěru během krátké chvíle smazali a v prodloužení vstřelili vítěznou branku. Deváťáci Slovanu tak berou z utkání pouze bod. Poslední zápas nadstavby čeká naše deváťáky v neděli proti Litoměřicím, kdy půjde o přímý souboj o druhé místo, které by nám zajistilo účast v závěrečném play-off o účast v extralize.

  • Dorostenecký Try-out

    20. 3. 2024

    Ústí nad Labem - Ve středu 27.3. na zimním stadionu v Ústí nad Labem se koná Try-out do kategorie dorostu pro sezónu 2024/2025. Dorost bude již třetím rokem účastníkem 2.nejvyšší soutěže. Try-out se týká hráčů ročníku 2008 a 2009.

  • Ú s t í n/L. - V letošním roce proběhne opět Hokejové soustředění mládeže 2024. Pevný termín soustředění je stanoven na 11. 08. - 16. 08. 2024.

Hlavní partneři

Významní partneři

Mediální partneři

Partneři mládeže